אונס נערות

2 באפריל 2010 neliron

שתפו בטוויטרשתפו בפייסבוק
שתף

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. neliron  |  2 באפריל 2010 ב- 13:58

    חטיפה ואונס

    המקום שאליו נחטפה הנערה צילום: עופר עמרם

    התעוררת?לחץ כאן
    למחשבון ההשקעות>

    נערה נחטפה וזעקה בטלפון: "הצילו, אונסים אותי"
    נערה בת 16 מפתח-תקווה נחטפה למלון דירות בעיר על ידי ליאור יונה, שיפוצניק שהציע לה עבודה בניקיון. היא הצליחה להתקשר לחברתה שהזעיקה עזרה – אך עד להגעת השוטרים, הספיק לאנוס אותה פעמיים, כנראה לאחר שסימם אותה
    רענן בן צור
    פורסם: 02.04.10, 13:02

    שתף
    "הצילו אותי, הוא הולך לאנוס אותי!", התחננה נערה בת 16 מפתח-תקווה בשיחת טלפון לחברתה, לאחר שגבר בן 35 חטף אותה ולקח אותה למלון דירות. החברה התקשרה למשטרה, שהצליחה לאתר את הנערה והחשוד – אולם רק לאחר שכבר ביצע בה את זממו. החשוד, ליאור יונה, הובא בפני שופט, ומעצרו הוארך בשבעה ימים. הוא חשוד באונס ובחטיפה, אך בחקירתו מכחיש את החשדות.

    תחילתו של הסיפור לפני כמה שבועות. נערה בת 16, תושבת פתח-תקווה, בת למשפחה קשת יום, החליטה לנסות ולעזור בפרנסה, ויצאה לעבוד בזמנה הפנוי בניקיון. היא הכירה את יונה, העובד בשיפוצים, והוא הציע לה עבודה בניקיון הבתים שהוא משפץ. היא אף הספיקה לעבוד עבורו פעמיים, וקיבלה את שכרה.

    כאן מושכרים חדרים על בסיס שעה לזוגות, וכאן
    על-פי החשד נאנסה הנערה (צילום: עופר עמרם)

    מחקירת המשטרה עולה כי ביום רביעי בערב, קיבלה הנערה טלפון מיונה, שביקש ממנה לפגוש אותו כדי שיוכלו לשוחח על עבודתה. השניים נפגשו במרכז העיר, ולמפגש הצטרפה גם חברתה של הנערה, גם היא בת 16. השתיים עלו לרכבו והוא החל בנסיעה, אולם בשלב מסוים ביקשו ממנו להחזיר אותן למרכז העיר.

    בתחילה נענה לבקשתן, והסיע תחילה את את החברה לביתה. אולם כשהגיעו, אמרה לו שהיא אינה מוכנה לרדת מהמכונית בלי חברתה. בשלב זה, כך חושדת המשטרה, נתקף יונה בחמת זעם, ירד מהרכב ופתח את הדלת האחורית, משך את החברה בכוח והשליך אותה החוצה. מיד לאחר מכן חזר למושב הנהג ועזב במהירות, כשלידו עדיין יושבת הנערה השנייה.

    "אני בחדר עם מיטה וג'קוזי, תצילו אותי!"
    החברה שנותרה בחוץ התקשרה מיד למוקד 100. שוטרי משטרת פתח-תקווה פתחו בחקירה ובסריקות. בעוד אלו נמשכות, דיווחה הנערה למשטרה על שתי שיחות טלפון נוספות שקיבלה מחברתה. בראשונה אמרה הנערה: "תעזרו לי, הוא הולך לאנוס אותי!". בשיחה השנייה אמרה: "אני נמצאת בחדר עם מיטה וג'קוזי, תצילו אותי!"

    באותו ערב, היה הקצין התורן בתחנת משטרת פתח-תקווה ראש משרד התנועה, רב-פקד עדי רצהבי. "מרגע קבלת ההודעה הראשונית, לקחנו את הנושא ברצינות והתחלנו להפעיל כוחות ואמצעי חקירה שונים על מנת לאתר את הנערה שנחטפה", סיפר ל-ynet. "החברה שלה הצליחה להגיד לנו חלק ממספר הרכב של החשוד, מסוג מזדה. במהלך הסריקות והחקירה נזכרתי שיש חדרים דיסקרטיים להשכרה לזוגות באזור התעשייה סגולה. גם אמצעי החקירה האחרים הצביעו על כך שהשיחות של הנערה שנחטפה מגיעות מאותו אזור. מיד נשלחו למקום צוותים, שסגרו סביב המקום, וצוות בילוש נכנס פנימה".

    מתחם החדרים להשכרה כוללל בקתות, שבכל אחת יש חניה לרכב המוסתרת בווילון. הבלשים עברו בין החניות, עד שהצליחו לאתר מאחורי הווילון את המזדה עם המספר שמסרה הנערה. הבלשים פרצו לתוך החדר, שם מצאו את הנערה שכובה על המיטה כשהיא עירומה ויונה שוכב לידה, גם הוא עירום. הנערה הייתה בוכייה וחבולה בחלקי גוף שונים. בחדר נמצא גם בקבוק וודקה.

    יונה נעצר במקום ונלקח לחקירה, ואילו הנערה נלקחה לגביית עדות ראשונית – ונשלחה לבדיקות רפואיות.

    הטיח את ראשה בשידה – ואנס שוב
    בעדותה סיפרה הנערה כי יונה אנס אותה פעמיים ואף ביצע בה מעשי סדום, לא לפני שהשקה אותה במיץ שגרם לה לטשטוש. למרות הטשטוש, זכרה הנערה שהוא הכניס אותה לחדר האמבטיה, ובתוך הג'קוזי החל לאנוס אותה. לאחר מכן, לדבריה, העביר אותה למיטה בחדר, הטיח את ראשה פעמיים בכוח בשידה, והמשיך לאנוס אותה.

    בכל משך שהותם בחדר, סיפרה, התחננה בפניו שלא יאנוס אותה, ואמרה לו כי מעולם לא קיימה יחסי מין, וכי אם תעשה זאת, אמהּ תכעס עליה. לדבריה, החשוד אמר לה ש"אין לה מה לחשוש", וכי היא צריכה להתגאות בזה. עוד כי הבטיח לה שיסדר לה עבודה.

    עוד סיפרה הנערה בעדותה כי הצליחה לשוחח פעמיים עם החברה, פעם אחת לאחר הגעתם לחדר, ופעם שנייה לאחר שכבר החל לתקוף אותה.

    היא ביקשה מיונה להיכנס לשירותים, משם דיברה בלחש בטלפון הנייד – אולם הוא הבחין בכך, נכנס פנימה, לקח ממנה את הטלפון וכיבה אותו.

    לדברי רפ"ק רצהבי, תחילת האירוע הייתה בשעה רבע לעשר בערב והוא הסתיים בעשר וחצי, אך בזמן הזה הספיק יונה לבצע את זממו. הוא עצמו מכחיש בחקירתו את המיוחס לו. במשטרה חושדים כי היה תחת השפעת אלכוהול או סם כלשהו. עוד אומרים במשטרה כי הממצאים הראשוניים של הבדיקות שעברה הנערה מגבירים את החשד שמדובר באונס. "מדובר במקרה חמור של חטיפה ואונס, תוך שימוש באלימות קשה, שגרמה לנערה חבלות בפניה ובחלקי גוף שונים", אמרו במשטרה. סנגורו של החשוד, עורך דין שרון נהרי, אומר כי מרשו מכחיש את המיוחס לו.

  • 2. neliron  |  29 באפריל 2010 ב- 16:50

    מחדל בביה"ח: פדופיל סדרתי שמר על נערה – ותקף
    בן 70 מהרצליה, שהורשע בעבר ברצח אישה ובתקיפה סדרתית של קטינים, נשכר ע"י חברת כוח אדם להשגיח על נערה שניסתה להתאבד ואושפזה בבית החולים מאיר בכפר סבא. הוא נעצר אמש בחשד כי ניצל את ההזדמנות וביצע בנערה מעשים מגונים בכפייה. בחקירתו הכחיש את החשדות נגדו וטען: "רק הענקתי לה עיסוי"

    נתיב נחמני | 29/4/2010 10:19
    קשיש בן שבעים מהרצליה, שהורשע בעבר ברצח ובפדופיליה, נעצר אמש בחשד שביצע מעשים מגונים בנערה בת 14 עליה הוצב לשמור בבית החולים מאיר בכפר סבא, לאחר שניסתה להתאבד. האיש הועסק על ידי חברת כוח אדם והוצב כמשגיח על הנערה בשל חשש של הצוות המקצועי כי היא תנסה לחזור על מעשיה. על פי החשד, הוא ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף מינית את הנערה. בחקירתו הכחיש את החשדות ואמר: "רציתי לעודד ולשמח אותה".

    חשוד באונס. למצולם אין קשר לידיעה צילום ארכיון: אלי דסה
    רופאים שסיירו בין חדרי האשפוז מצאו את החשוד כשהוא רוכן מעל גופה של הנערה והזעיקו את המשטרה. שוטרי משטרת כפר סבא הגיעו למקום ועצרו אותו. בחקירתו, הכחיש העבריין הסדרתי את המעשים המיוחסים לו, וטען כי רק העניק לנערה עיסוי ונשק למצחה.

    המקרה הקשה מעלה סימני שאלה רבים סביב מערך סינון העובדים בו נוקטות חברות כוח האדם, שלרוב מספקות עובדים לתפקידי ביטחון רגישים ועבודות עם ילדים.
    הורשע ברצח נוסעת שלקח במונית
    חברת כוח האדם, שסיפקה עובדים לבית החולים מאיר בכפר סבא, העסיקה עבריין מסוכן שהורשע ברצח של אחות בשנות ה-60, אותה הסיע בעת שעבד כנהג מונית, ובנוסף, ריצה מספר רב של מאסרים לאחר שאנס קטינות וביצע בהן מעשים מגונים.

    החשוד, שהורשע גם בביצוע עבירות דומות

    כלפי קרובות משפחתו, קיבל חנינה מנשיא המדינה בשנת 1980, לאחר 24 שנות מאסר שריצה בגין הרצח שביצע.

    במקביל לחקירתו, ינסו חוקרי המשטרה לבדוק את נסיבות העסקתו על ידי חברת כוח האדם. הבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בכפר סבא לדיון בהארכת מעצרו.

  • 3. neliron  |  5 במאי 2010 ב- 08:31

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/102/682.html

  • 4. neliron  |  5 במאי 2010 ב- 08:31

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/103/011.html


כתיבת תגובה

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

עמודים

קטגוריות

לוח שנה

אפריל 2010
א ב ג ד ה ו ש
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts