אמאאאאאא

13 בינואר 2009 neliron
תגים: ,

Entry Filed under: Uncategorized

3 Comments Add your own

  • 1. neliron  |  13 בינואר 2009 ב- 17:12

    מה כתבה ילדה מנותקת מאמה שלה בקרוב הצילום .
    אמא זה הטלפון של זיוה אמבית .
    וטלפון אחרון לאמא .
    כתבה אמאאאא.

    צעקה של ילדה כלואה שנה מנותקת מאבא ואמא ו3 אחיה
    רוצה לחזור הביתה ללא זכויות בכלא נרדים בערד
    כלא רווחה למתנגדי משטרת רווחה שקרנית .

  • 2. neliron  |  16 בינואר 2009 ב- 05:20

    hytsbaf

  • 3. neliron  |  19 בפברואר 2009 ב- 17:50

    אמא אמא לב של אמא חושבת עליך אוהבת אותך ילדתי שלי אמא , פשע להילחם , אני עברינית כי אני נלחמת להחזיר את ביתי ודמעותי ילדתי בת ערובה בנרדים
    ילדה ילדה רק בת 9 הוצאה מהבית רק כדי לכפות קשר עם פקידת סעד 4 שנים
    שאין כל קשר ביני לפקידת הסעד חוץ מאיומים מצידם גם אם תיקחו את כל ילדי כל חתימה לעזוב את הדירה הינה חתימה בכפיה .
    דעי ביתי נלחמתי ואלחם להחזירך
    אל חיקיי אהובתי ביתי ליבי בוכה נקרעה אהבתי נשמתי חטופה רק אם תהרגו אותי תיכלאו אותי אוותר על ילדי כמו נמרה אלחם לא תיקחו את ילדי נשאתי אותם ברחמי ילדתי אותם
    טיפלתי בחולי ובאהבה , חיזרי בחזרה ביתי הקטנה , שואלת למה למה הוציאיו אותי מהבית , מה אסביר לך ילדה ,אם הייתי אשכנזיה , עובדת ,חברה ,
    אם לא הייתי מה שאני , שחורה ,אמא ,עקרת בית ,דיסלקטית , אשה קטנה ,
    לא חברה ,לא מצביעה לברק.
    מצטערים אבא ואמא שהתחתנו שילדנו אותכם שהבאנו לעולם אנשים לקוים
    קלות ואין לנו זכות לחיות , אין צדק
    תדעי ביתי שאני אוהבת אותך יותר מעצמי שהצעתי לשבת בכלא ואת תהי חופשיה ביקשתי צו הרחקה ותהי אצל דודתך , אני מוכנה להיות בכלא בשבילך מוכנה למות בשבילך .
    10 חודשים בת ערובה שנה וחודש רחוקה
    מאיתנו עד טיפת הדם האחרונה אלחם לא אוותר עליך .
    שמע ישראל אדוני אלוקינו אדוני אחד .
    אמן .
    ללירון ביתנו האהובה מאמא ואבא .


להשאיר תגובה

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

עמודים

קטגוריות

לוח שנה

ינואר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« דצמ   פבר »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
