מה צופן העתיד

17 בינואר 2009 neliron

רדיפהשל הרשויות כדי להשתיק את האם והאב עד ליסוד וכל חבריהם הנלחמים למען הצדק או החזרת הקטינה לביתה .
תעלומה לא קטנה מה קורה למשפחה הנלחמת להחזרת ביתם הכלואה בניגוד לרצונה .
לא ויתרנו עליך ילדה לא נוותר לעולם .
אין צדק .

Entry Filed under: Uncategorized

2 Comments Add your own

  • 1. neliron  |  17 בינואר 2009 ב- 20:17

    עוברים לאתר החדש לירוני שובי הביתה

  • 2. neliron  |  6 בפברואר 2009 ב- 19:05

    הצלחה אומר ד"ר סלע ,נמדדת ביכולת להקים משפחה ,לגמור בגרות ,לשרת בצבא ולמצוא תעסוקה .יש לי נייר שמראה נתונים קשים , לפיהם רוב בוגרי הפנימיות לא ענו על אחד מארבעת משתני ההצלחה האלה ומכאן הצורך להפנות משאבים ותרומות למועצה לילד החוסה . למה לא מפרסמים את הנתונים האלה ?
    כי לא נהיה אהודים אם יראו שאנחנו כושלים .

    הדברים ממחישים את גורלם של בוגרי הפנימיות ואת הסיבות המעוותות להימנעות מפרסום הנתונים .

    כאחת שלמדה בפנימיה אני יודעת שבשכבת התלמידים שלי רק תלמיד אחד סיים עם בגרות .
    ואני בקושי ובמאמץ רב הצלחתי להגיע לבגרות ניסיתי 3 פעמים עד שהצלחתי בצבא עשיתי שני קורסים והיה לי קשה מאוד אך סימתי
    את הצבא בכעס ונענשתי .
    כי רציתי להירשם ללימודים במכללה באריאל ולא נתנו לי
    להשתחרר אלה בהמתנה של יום שלם ללא אוכל בבסיס שלא הכרתי ,ושוחררתי ביום שהתחלתי ללמוד .
    במזל התחתנתי .
    ועל אף ניסינות רבים לא הצלחתי למצוא עבודה ופוטרתי ממקומות עבודה רבים בגלל דיסקלקוליה ואיטיות ומזה 4 שנים אני עקרת בית שנתיים טיפלתי ב2 ילדים בו זמנית עם העברה לדירה לא משופצת ולכל אורך התקופה חינו ממשכרת אחת וביטוח לאומי
    ואף היא הופסקה מידי שנה .
    ואף התלוננו שאיני משתמשת
    בכסף לילדי מבדיקה שנעשתה על ידי עובדת בביטוח לאומי .אז ממה ההורים משלמים אוכל ביגוד חוגים ותשלומי גנים תרופות וטיפולי שינים
    לילדים .


להשאיר תגובה

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

עמודים

קטגוריות

לוח שנה

ינואר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« דצמ   פבר »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts

 
