מונולוג של נערה נמלטת

3 בנובמבר 2009 neliron

בלוגים
חנה איסלר / פובליציסטית

דוא"ל
מסרבת להיות מוגדרת. יצירתית בכל דרכיי. לא ממוסדת. מתריסה. אם רווקה. לצערי הרב, שכולה לבכורתי נוגית. מאמינה שהכל אפשרי והשינויי קורה בכל רגע והטוב ינצח. מחברת הספר "1001 הגברים שלי באינטרנט". חברת אומץ ו-ע.ל.י.ה. נאבקת על זכויות חיילים, חולים והמאושפזים בכפייה במוסדות רווחה ובתי חולים פסיכיאטריים.
מסמכים נוספים
מסקנות מחקר סקר בגידות נשים 1001 גברים שלי באינטרנט
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
1.יואב יצחק
2.דודו אלהרר
3.יוסי דר
4.נרי אבנרי
5.טובה ספרא
6.אפרי הלפרין
7.אריה אבנרי
8.אברהם בן-עזרא
9.ענבל בר-און
10.ראובן לייב
11.איתמר לוין
12.יהונתן דחוח-הלוי
13.אברהם (פריצי) פריד
14.אלעזר לוין
15.מרדכי קידר
16.רון בריימן
17.עמוס שריג
18.צ'לו רוזנברג
19.משה מכנס
20.שולמית קיסרי
21.חנה איסלר
22.אברהם פכטר
23.אליקים העצני
24.יובל ברנדשטטר
25.אורי אבנרי
26.איציק וולף
27.אלכס נחומסון
28.יוסף עברון
29.יוסי אחימאיר
30.יוני בן-מנחם
לרשימת הכותבים ב-News1
מעכשיו RSS לכל בלוגר
זוכר כשהיית ילד איך הרגשת כשלא התחשבו בדעתך
מונולוג של נערה נמלטת
לאחר שאושפזה בכפייה ב"הדרכת הילד", מחלקה פסיכיאטרית סגורה לילדים בביה"ח בנהריה ובפנימייה האנתרופוסופית בהרדוף, והבינה כי לא תוכל לשחרר עצמה מכבליהם אלא על-ידי מנוסה, הצליחה הנערה לצאת אל החופש * עתה, כל שנותר, הוא השאלות המתמיהות על רמיסת זכויות האדם והילד בישראל

29/10/2009 | שלח לחבר | להוספת תגובה | קראו תגובות | 33 תגובות
מונולוג של נערה נמלטת
היא פנתה ליועצת בבית הספר לאחר שנתקלה בקשיים חברתיים. מאז סבלה מייסורים: תרופות בקשירה, אלימות ופנימיות מבודדות

09/10/2009 | שלח לחבר | להוספת תגובה | קראו תגובות | 25 תגובות
מונולוג של אישה מתוך מחלקה סגורה ואטומה
היא לא שיתפה את משפחתה בהתמכרותה לכדורים, החליטה כי נמאס לה מתחושת ה"באסה" שאלו מביאים עליה וזרקה אותם לפח. התאשפזה מרצונה במוסד לחולי נפש ונ-ח-ר-ד-ה * סיפורה של מאושפזת ב"קן הקוקיה"

27/09/2009 | שלח לחבר | להוספת תגובה | קראו תגובות | 33 תגובות

Entry Filed under: Uncategorized

7 Comments Add your own

  • 1. neliron  |  3 בנובמבר 2009 ב- 13:34

    חזרה לכתבה
    נושא התגובה שם הכותב שעה תאריך
    1 חנה, תבורכי על עבודת הקודש!!! דודי, רמת השרון 29/10/09 22:43
    לחנה היקרה
    יישר כוח על עבודתך ועל פרסום האמת המחרידה על הפשעים כנגד האנושות שהפסיכיאטריה הנוראית והאכזרית מבצעת באנשים אומללים וחסרי ישע, נוטלת מהם כל תקווה וסיכוי לקיום חיים נורמליים והורסת בהם כל חלקה טובה.

    מי ייתן וביום מן הימים הצדק יצא לאור ויידעו אנשים עד כמה הפסיכיאטריה היא אכזרית מרושעת וסדיסטית והיא תבוטל במהרה בימיינו אמן כן יהי רצון.
    כתוב תגובה ל- דודי, רמת השרון
    – מי כמוך יודע חנה איסלר 29/10/09 23:11
    תודה דודי, הסיפור שלך הבא בתור. גם הסבל שלך יצא לאור. אל תאבד תקווה.
    אנטי פסיכיאטריה
    כתוב תגובה ל- חנה איסלר
    – תודה רבה רבה ויישר כוח! דודי רמה"ש 30/10/09 08:59
    כתוב תגובה ל- דודי רמה"ש
    2 הרווחה וכל מי שעובד איתם מופקר משה ש 29/10/09 23:18
    כל הכבוד חנה, יישרי כוח. "התרופות הפסיכיאטריות הפסיקו לה את המחזור והצמיחה", מקום המדינה ועד היום מערכת הרווחה מופקרת ונפשעת, מערכת הרווחה מאמצת ומשתמשת בצד הנבזה של הרפואה: הפסיכיאטריה המופקרת במדינה ישראל. אל תהיו פתאים, אל תתקרבו לרווחה ולפסיכיאטריה
    כתוב תגובה ל- משה ש
    – במקום קשקש.לא להוליד ילדים פה טובת הילד 30/10/09 01:04
    כתוב תגובה ל- טובת הילד
    – מה אתה מגדל כלב וחתול חי צי 31/10/09 08:41
    כתוב תגובה ל- חי צי
    – מזדהה עם כל מילה הנערה מן המונולוג 1/11/09 19:06
    אכן כך. למרות הידיעה מראש על אולי אי-הציונות שאני מפגינה פה, אבל ללדת ילדים בארץ מבחינתי זה כמעט בגדר להעניש דור שלם. פשוט חבל שזה משיצא מ"מדינת היהודים". למביני הטורקית שבינינו,
    "Herzel'in kullakları çınlasın".

    זה בערך משהו בסגנון של : "שהאוזניים של הרצל לא ישמעו". ותאמינו לי, שהוא היה מתבייש, אבל האידיאליסם שלי בנוגע לארץ כבר מזמן פרח לו ונעלם. התנדף. וכמה חבל. וכמה מטריף זה לראות את העיוורון של חלק מהילדים בתיכון היהודי שבתפוצות, שבמשך כל חייהם מוחם נשטף על ידי גורמים ציוניים שישראל היא המקום המיועד בשבילם. אני נתקלת בהמון שאלות בנושא, בסגנון של "מי ירצה לחזור מהמקום -ה-נפ-ל-א הזה למקום אחר", וחלקם מעבירים חצי מזמנם החופשי בחלומות על הארץ. פשוט משגע אותי לחשוב מה אני אגיד להם, כשהם שואלים אותי איך זה לגור בישראל. פשוט משגע אותי לחשוב איזה תירוץ אני אביא להם הפעם כדי לשנות נושא, ולא לדבר על סיבת המעבר הפתאומי. אני רוצה להחשב לילדה רגילה פה, שיוצאת ונהנית והכל סבבה, שתוגה לאל זה באמת המצב כרגע, מאלה שהבעיות הכי "רציניות" שלהן הן בעיות טינאייג'ריות בסגנון בעיות נפוצות של גיל ההתבגרות. שיהיה לי את המקום הזה שבו כל זה לא נחשב, המקום בו אני נורמאלית. שאני לא נחשבת ל"מסכנה שעולמה חרב", או ל"נערה שעברה את כל זה". אך לצערי זה עדיין ממשיך לרדוף אותי, כל עוד הטראומה עדיין טרייה. וזה עוד ימשיך לרדוף אותי הרבה זמן, לצערי. העיוורון הציוני הזה של כשליש מהתיכון שלי, של לחשוב על מקום כלשהו כגן עדן מבלי לנסות לחיות שם באמת, מוציא אותי מדעתי. כך גם שמם של העובדים הסוציאליים הנחשבים ל"מלאכים, מצילי נפשות ועוזרים לנערים מהרחוב למצוא עתיד" הינו בא מעיוורון תעשייתי.
    כתוב תגובה ל- הנערה מן המונולוג
    – אני איתך וטו 31/10/09 08:23
    הבן שלי היה לו איזה ענין לפני כמה חודשים אנו הינו צרכים
    להגיע מספר פעמים לעובדת סוציאלית בשדרות ירושלים ביפו
    אתה צריך לראות איזה התנהגות של העובדים במקום בשביל
    לדבר איתם בטלפון אתה צריך לחכות יומים מספר הפלפון חסוי
    הפלפון שאני משלם המיסים משלם אל פלאפון שלה זה פלאפון פרטי שלה בקיצור אחי כל המערכת רכובה
    כתוב תגובה ל- וטו
    3 ועדת חקירה סיישל 30/10/09 00:04
    אני עוסקת הן ברפואה והן בילדים שנים . לא ברור לי על פי איזה קריטוריונים פועלים גופים שנועדו לעזור לילדים במצוקה ! אם התוצאה היא הסלמה במצב הילדים הרי שגופים אלה עשויים לגרום לילדים נזק בלתי הפיך! כל הכבוד לחנה שעלתה על נושא שאן עליו פיקוח , וועדת חקירה בנושא תטיב עם ילדים רבים הן בהווה והן בעתיד.
    כתוב תגובה ל- סיישל
    4 השם "פנימיה אנתרופוסופית" מטעה לורי שם טוב 1969 30/10/09 06:48
    כל מי שראה את 5 החלקים "המראת חרום" ביו-טיוב, מבין מיד כי אין מדובר בפנימיה הדוגלת בתורה האנתרופוסופית. אמנם יש מרחב בפנימיה, אין גדרות, אבל . . . כפי שאומרת הילדה אלה, מי שבורח מהפנימיה האנתרופוסופית ונתפס, נשלח מיד ל"הדרכת הילד" פנימיה פסיכיאטרית, ובתור נקמה ועונש על בריחתו מקבל מינונים מטורפים של סמים פסיכיאטרים.

    מעדותה של הילדה אלה, עולה כי הבנות התעקרו כתוצאה מהסמים הפסיכיאטרים, וכפי שאני הכרתי את הילדה אלה, המחזור שלה נפסק, והגיעה למצב תזונתי קשה ביותר.

    למעשה התזונה שלה בפנימיה הורכבה מרדזין, רספרדל ושאר סמים פסיכיאטרים.


    (חלק ג' – על סימום הילדים, קשירות, עינויי הילדים)

    חנה יקרה,

    את עושה מלאכת קודש בהבאת הנושא לתקשורת. את אשה מדהימה בעלת מודעות חברתית מעולה.

    לא נותר לי אלא לאחל לאנשים "הסוציאלים" שפגעו באלה, שמעשיהם הנפשעים יחזרו אליהם בילדיהם.

    אומרים שאין קללה גדולה יותר להורה שלא יהיה לו נחת מילדיו, וזה בדיוק מה שמגיע לפושעי "הרווחה".

    אני מזמינה את הקוראים להכנס לבלוגים:

    "הרהורים על משפחה וילדים"
    "בריאות הנפש, פסיכיאטר, חולה, תרופות, מוסדות"
    "ערוץ יוטיוב – israsocial"
    "לשכת הרווחה גבעתיים – הוצאת ילדים בכפייה"
    "YouTube -ערוץ חשיפות השחיתות בישראל"
    "בית משפט לענייני משפחה ונוער – דלתיים סגורות"
    "אפוטרופוס – למען זכויות החסויים"
    "פקידת סעד, עבודה סוציאלית, ומדיניות רווחה בישראל"

    ועוד ועוד אתרים בענין התעללות שרותי הרווחה בחוסים מבוגרים, קטינים חסרי ישע, משפחות חד הוריות, עולים חדשים, עולים ותיקים.

    בברכה,
    לורי שם טוב, אמא, גבעתיים
    http://lory1969.wordpress.com

    כתוב תגובה ל- לורי שם טוב 1969
    – אבות אכלו בוסר יצחק_1 30/10/09 09:57
    ושיני בנים תקהינה?
    לא מגיע לילדים של אותם אנשים רעים הקללה שאת מאחלת להם. להורים מגיע עונש אך מדוע לילדים?
    כתוב תגובה ל- יצחק_1
    – יצחק אם היית קורא תגובתי לורי שם טוב1969 31/10/09 11:24
    כהלכה היית מבין שהקללה מיועדת להורים. שלא יזכו לנחת מילדיהם. ההבנה הלקויה שלך מביאה אותי לסבור כי אתה עובד סוציאלי, כי רק להם יש מח מעוות להבין דברים בצורה הפוכה בדיוק ממה שנכתב.
    כתוב תגובה ל- לורי שם טוב1969
    5 גיהנום במוסד הפסיכיאטרי ! שרה 30/10/09 14:48
    המקומות האלה הם באמת כמו מחנה ריכוז שבו בסוף מושמדים אלה שמתנגדים לוותר על עצמם ועל מה שטוב להם !
    הסמים הפסיכיאטרים והכוחניות נועדו רק לכופץ את רוח האדם וה"טיפולים " האלה פשוט חייבים להיפסק ! תרמו לעמותת מגן לזכויות אנוש אשר חוקרת וחושפת הפרות של זכויות אדם בתחום בריאות הנפש !
    כתוב תגובה ל- שרה
    6 הכישלון של הפסיכיאטריה קשה ומר זכריה 30/10/09 18:24
    מערכת בריאות הנפש במדינת ישראל כשלה. אם חנה איסלר האומללה איננה כבולה למיטה אישפוזית במכון סגור אז משהו דפוק במערכת שאמורה לאתר ולכלוא אנשים מסוגה. חנה אני מבקש לאחל לך אישפוז מהיר ושלל טיפולי חשמל ורפואות כימיות קשות ואגרסיביות שאולי יקלו במעט על מצבך אבל בודאי ישחררו אותנו מנוכחותך.
    כתוב תגובה ל- זכריה
    – אנרגיות שמבוזבזות על פגיעה! סיישל 31/10/09 10:25
    לדעתי יש לחנה הוכחות על טיפול לא נכון בילדים חסרי ישע שעשוי לפגוע בחייהם בצורה בלתי הפיכה! אם יש לך הוכחות שהיא טועה , זה המקום לאמר זאת! הנושא הזה רציני, חשוב, ומציל חיים, ותשובתך מלבד השתלחות חסרת רסן ופגיעה אישית מכוונת לא תורמת דבר לא לחברה, ולא לנושא!
    כתוב תגובה ל- סיישל
    – תתבייש לך חתיכת XXX אותך צריך לאשפז ובדחיפות! 31/10/09 12:29
    כתוב תגובה ל- לאשפז ובדחיפות!
    7 אני האמא יישר כוחך 31/10/09 07:08
    אני האמא של הנער בן 13 פסיק 9 שיצחק עמית שחרר מכפייה. הכל מדוייק וכפי שחנה איסלר מתארת. השאלות חשובות, ענייניות – והמוסדות? מאיימים על אזרחי המדינה. אשמח שמיסים יספקו חופשות, למדיטיציה והרהור בערכים על חוף הים, ושהכספים לא ילכו לפגיעה באנשים סתם. עליי העלילו, הוציאו דיבה, מחקו את פניי, אני נאלצת להופיע בעילום שם. שכל קולות הנפגעים יישמעו. שחופש הדיבור והדמוקרטיה במדינה יישוקמו ויישמרו כמרגלית יקרת ערך. אל תהססו לספר את סיפורכם. מחלות הנפש, סיכומי מחלה שקריים, חיסיון ודלתיים סגורות, והסטיגמה הם המצאות של מערכת המעונינת להכניע ולהסתיר את פשעיה, ואז אנשים מתביישים ומפחדים לספר. ואל תחשבו שהרדיפה במקרה שלי פסקה. והסיבה שפגעו בילד שלי ובי בצורה כל כך קשה? לדברי ד"ר אלון רשף, פסיכיאטר שראה אותנו במיון, "את צריכה ללמוד קצת צניעות." שלא יהיה ספק מהי מגמת הפסיכיאטריה בארץ ואופן התנהלותה בפועל. עוד אמר לי שנהייתי "קיצונית." האכן? מענין למה.
    כתוב תגובה ל- יישר כוחך
    – זה לא סוד שלטונות המדינה איציק יו 31/10/09 07:55
    מיצרים את החולים והפשע בואי תראי אצלנו איך משטרת ישראל
    מיצירת את הפשע ברחוב עוצרים בני נוער ברחובות ללא סיבות
    מוצדקות אבל המפעל צריך לעבוד וליצר עבודה לשוטרים
    2 לעבודים סוציאלים 3מערכתבית המשפט צריכה גם לעבוד
    הסנגוריה הציבורית גם צריכה לעבוד צר לי אבל הכל רכוב
    זה עוד ממה שנשאר מראוש הממשלה הקודם וציפי שפיצר אחותי
    אני מקוה שיהיה לך רק טוב עים אני יכול לעזור לך בכיף
    כתוב תגובה ל- איציק יו
    8 למערכת ביתי המשפט אני לא מאמין 31/10/09 08:07
    יש שופטים יותר מפושעים הכל רכוב
    כתוב תגובה ל- אני לא מאמין
    9 חשוב לציין כי הנערה הנמלטת לורי שם טוב 196 31/10/09 11:31
    חשוב להדגיש כי הנערה הנמלטת אלה, דיברה בבית הקודם בו הסתתרה. עובדה היא 5 הפרקים בסרטונים ביו-טיוב "טיסת חרום" שהוכנו על ידי "הרהורים על משפחה וילדים".

    הילדה אלה לא הפסיקה לדבר מרגע שברחה מהפנימיה. היה לה עומס נפשי גדול והיא סיפרה לכל דורש את העוולות והפשעים שגרמו לה.

    ברצוני לשבח את האשה שהסתירה את אלה ובזכותה הובאו לציבור הסרטונים שהינם עדות על התופת במוסדות המדינה.

    http://myfamilythoughts.wordpress.com/
    כתוב תגובה ל- לורי שם טוב 196
    10 כל הכבוד לך יעקובי 31/10/09 12:26
    כתוב תגובה ל- יעקובי
    11 HAVE A NOTICE הנערה מן המונולוג 31/10/09 13:30
    ראשית אני רוצה להודות לכל האנשים הנפלאים שעזרו לי לברוח מן התופת אל החופש המוחלט, ולכל האנשים שחושפים את הזוועות. האמינו לי, שהייתי קורעת את כל החיסיון הזה לעזאזל, ואפילו חושפת את שמי האמיתי. מי הם בכלל שאני אפחד מהם? אני קוראת עכשיו לכל הנערים והנערות הכלואים, העובדה שאנשים בעלי סמכות מופרזת לקחו מכם את החירות לחיים נורמאליים ללא כל זכות אנושית, והפכו את חייכם לחריגים מכל הבחינות, אינם חותמת. הם רק מנצלים את הסמכות וההפחדה עליכם בעקבות היותכם מתחת לגיל 18. אני קוראת לכולכם רשמית, תברחו מן המקומות האלה כל עוד נפשכם בכם. תברחו, תסתתרו, תסרבו למלא את הוראות אנשי הרווחה בכל תוקף.אך תהיו "ילדים טובים", כי "ילד טוב" מבחינת איש רווחה הוא ההיפך המוחלט מן ההגדרה האנושית לכך. אפילו צו המורא עליכם מבית המשפט לחזור, לא צריך להשפיע עליכם. כן, אני אומרת לכם בפומבי, אני, נערה בת 14 וחצי, "מנווטת" קטינים לעבור על החוק, החוק הקר, חוק הנוער הישראלי, אשר מפר בגסות את המטרה שלשמה הומצאה שיטת החוק והסדר מלפני אלפי שנים, שהיא שיוויון וסדר. עד כאן אני להיום, עדיין רותחת וזועמת, ביום הקריר הזה שנחת עלינו באיסטנבול.
    כתוב תגובה ל- הנערה מן המונולוג
    – חזקי ואמצי טיטו 1/11/09 00:34
    התחליתי להתענין בסיפורך משום שאני עובד אצל אשה שעברה מסכת עינוים דומה. טוב עשית שברחת והפסקת "טיפול" סמים. אני מקווה שתצאי כמה שיותר מהר מטראומה זו בלי שום פגע.
    כתוב תגובה ל- טיטו
    – ליבי ליבי לך והנני מזדהה איתך! דודי רמה"ש 1/11/09 09:40
    מה שעברת פה זה פשוט סבל בל יתואר, זה פשוט עינויים סיניים קשים, אין גבול לחוסר ההתחשבות ולאכזריות שלהם, אני נטלתי תרופה אנטי פסיכוטית מאוד חזקה מן הדור הישן[כמו מלריל שאת לקחת אך למעשה התרופה כי חזקה שקיימת עם ההרכב הכימי הכי חזק ושפועלת לשבוע שלם] לפני מספר שנים, כדור 1 בלבד הספיק לי כדי לקבל טראומה רצינית[זה כמו כדור דומדום 9 מ"מ שחודר לך למוח עושה את הנזק ואחרי זה נעלם]ואחרי זה לך תוכיח… דרך אגב התרופה כבר לא משווקת בארץ ולא הייתה משווקת בארה"ב מעולם וברוב מדינות העולם מאז שחלה לשימוש ב1968. עד היום אני משלם את המחיר בגלל כדור בודד וארור 1 בעוויתות, טוראט, צריבה בצוואר, קשיון עורף, לסת תפוסה וחשוקה וכו'.
    חנה, אישה משכמה ומעלה, שאין לך מושג כמה אנחנו צריכים להעריך אותה, כי אם לא היא, מי היה עושה זאת ומפרסם את זה למעננו ולמען אחרים, ראיינה אותי בשבוע שעבר ואני מקווה שהיא תוציא גם את הסיפור שלי לאור בקרוב ותפרסם אותו.

    כל מה שנותר לי לקוות הוא שנחלים ונצא מן הסיוט הזה כמה שניתן ופשוט נשכח אותם, כאילו לא היו, נמחק אותם מן הזיכרון כמה שניתן, הם והתרופות שלהם.
    זה סיוט שאין כדוגמתו ואף אחד לא ממש יכול להבין ולהרגיש מה זה ואיזה סבל עצום זה עד שהוא לא עובר את זה בעצמו.
    תאמיני לי, לפעמים אני כל כך מקנא בך שאת נמצאת עכשיו בתורכיה ולא פה, כי אפילו בתורכיה עם "אקספרס של חצות" לא עוברים דברים כאלה כמו שעברנו פה, ואני לא מגזים כי כן, אפילו שם בסרט למרות כל הסבל הנוראי שהוא עבר הוא לא קיבל כאלה תרופות הרסניות שהוא היה במחלקה הנפשית וזה עיקר הנזק עם כל הכבוד ולא מה שמסביב, מה שאנחנו עברנו ועוד עוברים [לפחות אני עדיין] זה "אקספרס של חצות".

    מעוניין לשוחח איתך במסנג'ר על מספר דברים רק אם ברצונך,
    תוכלי לבקש את הכתובת שלי מחנה.
    כתוב תגובה ל- דודי רמה"ש
    12 כתבה חשובה דן דגן 31/10/09 14:34
    כתוב תגובה ל- דן דגן
    13 איך אני יכולה לעזור? יהודית מליק-שירן 31/10/09 18:08
    מזעזע לחשוב שזה קורה אצלנו. איך אני יכולה לעזור לנערה הזאת? בבקשה העזרי בי. הכתבה מאירת עיניים וחשובה מאוד. טובת הנערה צריכה לעמוד לנגד עיני הציבןר.
    כתוב תגובה ל- יהודית מליק-שירן
    – עזרתך תתקבל בברכה חנה איסלר 31/10/09 23:58
    אשמח לכל עזרה , רבים עדיין שרויים במצוקה קשה ביותר. 0505890588תנועת אומ"ץ ועמותת עליה- נרתמו במלוא הקיטור להביא לשינוי בהקדם. מחפשים מתנדבים בעליי מודעות ורצון לפעול.בברכת שבוע טוב
    חנה
    הצטרפות למאבק
    כתוב תגובה ל- חנה איסלר
    14 סוף סוף מתחילים לגלות את _אחד שאכפת לו 31/10/09 18:09
    סוף סוף מתחילים לגלות את הביזיון שקורה במדינה בקשר לארגונים שאחראיים על תחום הנפש!

    כתבה חשובה מאוד!

    כל שופט במדינה צריך לקרוא אותה!

    כתוב תגובה ל- _אחד שאכפת לו
    15 האומנם נעבור לסדר היום? הרב יוסף ויצמן 1/11/09 09:51
    סיפור מזעזע, אדם עומד נדהם מול השאלה היכן געלם אותו רגש יהודי אשר זרם בעוקרינו כמה אלפי שנים?
    מה קרה לDNA אשר זרם בתוכינו והיה חלק בלתי מהאישיות שלנו?
    האומנם המאפיין היחודי שלנו עבר וכלה מן העולם?
    ואנו כחברה כיצד עלינו לנהוג? האומנם נמשיך כך כרגיל? האומנם סדר היום שלנו ימשיך להיות כרגיל גם לאחר קראית דברים מזעזעים אלו?
    האומנם נספוק כפיים בצער ונאמר מה לעשות יש אנשים מושחתים אי אפשר לתקן את העולם?
    אבל הייתי רוצה להעלות פן נוסף: עד כמה שזה נשמע מוזר, יש יתרונות לעמדת הקורבן. היא פוטרת אותנו מאחריות, מהצורך המפחיד להביט במראה ולומר לעצמנו שזה בידיים שלנו ואם זה השתבש – זה באשמתנו ולא באשמת אף אחד אחר. אתה לא צריך לקחת את עצמך בידיים ולעשות משהו אם אתה קרבן. אולי אפילו תמצא אחרים שירחמו עליך ויחזקו אותך בעמדת הקרבן שלך, ואז בכלל לא תרצה לעזוב אותה.
    הרב יוסף ויצמן
    כתוב תגובה ל- הרב יוסף ויצמן
    – אכן, יש בזה משהו לכן הנערה מן המונולוג 1/11/09 17:12
    לכן הסכמתי להוציא את העניין לתקשורת. אני לא רוצה שיראו או יסתכלו עליי כ"המסכנה שסובלת", אלא כזאת שדווקא יש לה קצת מזל והצליחה לעבור את זה איכשהו. כיום אני כותבת מאמרים בנושא ונלחמת מכאן ומעידה. אינני רואה עצמי כקורבן עוד למרות הכל, זה נורא מתסכל לחשוב שהגעתי לשפל כזה, עד להיותי תחת תגית "הקורבן". זו הסיבה שכתבתי בתגובתי, שהייתי קורעת את כל החיסיון הזה לעזאזל. אכן, ילדים ונערים תחת כדורים פסיכיאטריים במדינת ישראל כבר הפך לסדר היום, עד כדי כך שאיש לא שם לב. צריך לנער את החברה, שיבינו שהעובדה שמדובר בדבר שכיח לא הופך את הדבר לנורמאלי. אני מאחלת לכם כל טוב, ברכה ושפע במעשיכם.
    כתוב תגובה ל- הנערה מן המונולוג
    – למי התכוונת? חנה איסלר 2/11/09 19:28
    הקורבנות של הרווחה והפסיכיאטריה כל כך מפוחדים , שהם ממש לא נהנים להיות קורבנות. ואני חושבת שאלו שלא נפלו במקרה במלכודת הזאת, (יכול לקרות בכל משפחה.) חייבים לעזור להם . ולגרום לשינוי שורש בהתייחסות לאדם הנחלש או נופל, מסיבת אובדן- מוות, או אובדן פרנ
    סה, גרושין וכו. אני חושבת שבמקרה זה דבריך אינם במקום .
    לא במקום
    כתוב תגובה ל- חנה איסלר
    16 מזעזע! להעמיד לדין את האחראים עירית רחמן 1/11/09 11:22
    מוסדות כאלו רומסים זכויות אדם ויש לסגור אותם! למדו את האמת: http://www.cchr.org.il/דפרקסן_מוות_פסיכיאטרית
    כתוב תגובה ל- עירית רחמן
    17 מונולוג של נערה נמלטת סתם אחת 1/11/09 22:44
    גב' איסלר היקרה,
    אולי תניחי לנערה לנפשה ותפסיקי להעלות גרה ולטחון לה את השכל.תני לה להמשיך בחייה ותפסיקי להזכיר לה בחטטנותך את עברה.
    אם אינך מצליחה למצוא נפגעים אחרים שאת סיפוריהם את יכולה לפרסם , אז תפרסמי ספר חדש- זיונים חלק ב'.
    מה דעתך?
    כתוב תגובה ל- סתם אחת

  • 2. moran14  |  4 בנובמבר 2009 ב- 01:56

    שלום שרונה רציתי לשאול אם בית המשפט המשיך לעשות לכם בעיות עם הילדים. וזה נכון שלירון תחזור תוך חצי שנה הביתה סוף סוף ונותנים לכם לראות אותה ? הלוואי שיעזבו אתכם כבר בשקט, ושתצליחו להחזיר את לירון הביתה

  • 3. neliron  |  4 בנובמבר 2009 ב- 07:54

    מורן האם את נפגעת רווחה או פקידת סעד

  • 4. moran14  |  4 בנובמבר 2009 ב- 21:49

    וואלה אני ברוך השם בסדר שרונה. פשוט ראיתי איזה כתבה על חטיפות ילדים , ובדקתי ביוטיוב וראיתי מלא סרטים על זה., כולל הסרטים שלך שאת מדברת עם לירון בטלפון .והסרט על הכתבה בערוץ אחד , והסרט של ההרצאה , והבנתי שזה אותה ילדה . ואני כבר כל כך רוצה שהים תחזור הביתה . הסיפור נגע לליבי

  • 5. neliron  |  17 בנובמבר 2009 ב- 19:23

    תודה תודה לאחרונה גם פנו אלי הרבה אנשים שמחקים לראות את ביתי בבית כולם מחקים ומחזקים אותי רק שהשופטת
    קבעה דיון רחוק ל23 לדצמבר 3 חודשים מהדיון המקורי ביקשתי להקדים נראה לאחרונה כל…היתה בבית התגלו לי דברים קשים ושיש בעיות עם עוד הורים ל… הגיעה עם כינים שפשוט נפלו מהראש
    סיפרה שאם הבית חוסכת בניקיון כמובן שעשיתי לה טיפול וגזרתי קצוות היינו בחתונה וקניתי לה שתי שמלות נעלים ונעלי ספורט שולחים את ל… עםכפכפי אצבע ובלי אוכל אני קונה לה תמיד פלאפל לפני הנסיעה
    ומהבית מציידת בסנבויץ שתיה וחטיפים
    היא סיפרה שגנבו מהארון וגם את האיפור האם בית לקחה לה וגם זרקה את המכתב האוהב שכתבתי לה פשוט חיטטה בארון האם בית זיוה וזרקה את המכתב ,מכתב שביתי כתבה אני שמרתי בתיק בקרוב אפרסם אותו

  • 6. neliron  |  19 בדצמבר 2009 ב- 17:50

  • 7. neliron  |  20 בדצמבר 2009 ב- 13:21


להשאיר תגובה

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

עמודים

קטגוריות

לוח שנה

נובמבר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« אוק   דצמ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
