פקידת הסעד זיוה דיאמנט מודה הקיבוץ מתלונן על אמא עקרת ביתמפריעה לנו בעינים

4 בנובמבר 2009 neliron

אני מבינה משיחה עם הפסיכלוגית שקיבלת את החומראבקש לשמור לי עותק אחד של החומר
אני מבקשתלקבוע פגישה בעניני האיבחון ולירון הבנתי שפקידתהסעד משוחחת עם הפסיכלוגית מאחורי גבי
מבקש תדווח בינים מכונת הפסיכלוגית לעוד הוצאות להזכירך עשיתי פעמים קורס הורים קורס הפרעותקשב וריכוז 4 פגישות3 שעותו קורס פרטי אצלסנדרה קסולין 14 פגישותפרטי עלות300 350 כל פגישה 3-3.5 שעותמדוע אני צריכה לעשותעוד פעם קיבלת ממני אתמלא הסכום כסף שביקשתאך אתה לא מגן על זכויותי , פקידתהסעד מצפצפתומחבלת כדי להרוס לי אתשנתהלימודים ולחסל אותי כלכליתעשיתיאיבחונים כפולים לכל הילדים ושקל אחד לא מהרווחה והקיבוץ,למה עורךדין מקבל כסףאם לא מגן על זכויות היא מבקשתמהפסיכלוגיתלכתוב המלצותלגבי טיפול בקיבוץ שיפנו לביתהמשפט לא אסלח
שהוציאו לי אתהילדה בגלל לכפות עלי אונס אשכנזים איךלחיות אתחיי לא עשיתי כלום רק הייתי עקרתבית
לא חותמת על ויתור סודיות כי היא עושה הכל ואין לך כח לעצור אותה

Entry Filed under: Uncategorized

4 Comments Add your own

  • 1. neliron  |  4 בנובמבר 2009 ב- 06:09

    פקידת הסעד מודה התלונות הן מהקיבוץ הפסיקי מלחמה מתקשרת לפסיכלוגית, ללא אישור ההורים בניגוד לרצון ההורים ,אמא עקרתבית5 שנים
    מטפלת מכבסת מנקה בעוד הקיבוץמשמר השרון חורש מזימות בעזרת תלונות שווא
    כדי לכפותעל האם להפסיק את מלחמה על איזה מלחמה מדובר האם ויתרה על 13 שנה
    חיה בחוסר ודאות כי אשכנזים קיבוצניקים חיבים לשלוט על מזרחיים
    עובדה אין שחורים בקיבוץ .
    ההורים משלמים כל הצריך על ילדיהם
    חינוך חוגים בריאות ודלק אך קיבוץ משמר השרון רוצה רק את הכסף של ההורים כדי לשלוט על זכויות האבא חבר קיבוץ 3 דורות חבר במשמר השרון 18 שנה כי אישתו שחורה רוצה לפרנס
    13 שנה סירבתם לקבל אותי לחברות
    אוהבים סירבתם לקבל אותי סירבתם לתתלי לעבוד אימתה עלי מזכיר הקיבוץ
    לטרטר אותי בביתהמשפט לחסל אותי כספית ונפשית שלא יהי עוד שרה תשובה מ"ס 2 נדב באור השתמשת בילדה שלי בת לכפות עלי ערובה אונס כפייה של חברי קיבוץמשמר השרון כי אתם חיבים לשלוט
    על הכספים שלנו על העבודה שלנו לכן בעלי פוטר סירבתם לבוררות מהתקם
    באלי להקיא מהתנהגותך פקידתסעד להשתמש בילדה לכפותעל ההורים קשר
    עם רווחת עמק חפר האשכנזית גזענית

  • 2. neliron  |  17 בנובמבר 2009 ב- 18:37

    אני מבטיחה לפרסם את מכתבייך נדב באור

  • 3. neliron  |  30 בדצמבר 2009 ב- 18:35

    האפוטרופוסית מבקשת מעקב אחרי ילדה כדי להמשיך ולקבל כסף למרות שמודה שאין היזק של אלימות היום הוחזרה המשמורת של ילדתנו בתאריך 30.1.09 מתאריך11.12.09 ביתנו איתנו עםאחיה ואחותה ואבא אמא וסבתות.
    תודה לעורךהדין רז משגב , לחברינו הרבים שעזרו לנו להחזיר את ביתנו.

  • 4. neliron  |  1 בינואר 2010 ב- 06:09


להשאיר תגובה

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

עמודים

קטגוריות

לוח שנה

נובמבר 2009
א ב ג ד ה ו ש
« אוק   דצמ »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Most Recent Posts

 
